Christian Casier



christian.casier@newtone.be
T. 32 477 47 27 89

www.newtone.be

Waar maken wij het verschil bij onze klanten?

Onze benadering met het 'progressiegericht werken'
De verplichte opvolging van de trainingen via onze NewTone Field Support (NTFS)
Het gebruik van het NewTone Progressie Plan (NTPP)
De aanpak en betrokkenheid als Consultant, Coach en Trainer waarbij een succesvolle implementatie en een ROI op lange termijn gegarandeerd wordt.

 

 

Details

Referenties

NEWTONE heeft als hoofddoel onze klanten naar een betere coaching en sales performance te brengen.

Ervaring
Sales, Finance, IT, Operations, Senior Management

Begeleiding in:
Sales, Client Retention, Performance Planning, Organic growth, Profitable growth, Value creation, Niche approach, Hunting sales, Account Planning, Request for Proposals, CRM, Change management...

Gespecialiseerd in:

  • Progress Focused Coaching
  • Coaching Excellence, coaching the manager-coach
  • Customer Excellence, increasing retention and Net Promotor Score (NPS)
  • Business Consulting in Sales and Operational Management
Heller Factoring
Axa Bank
Dun & Bradstreet
Sodexo
ING
ISS
Autogrill
TCRe
Belfius
RiseSmart Executive Solutions
UZB
BNB
P&V Insurances
G4S
Adecco
Holcim
Van Breda Risks & Benefits
Ducroire/Delcredere